Archieven

Ik ben niet tevreden doordat jullie het aanbod hebben veranderd. Ik wil nu opzeggen. Kan dat?

Liever niet! We vragen om wat geduld, omdat ook wij nog niet weten wanneer we weer volledig open kunnen. Mocht dit een langere tijd in beslag nemen, dan communiceren we…

Word ik (financieel) gecompenseerd omdat jullie faciliteiten niet volledig open zijn?

We zijn op dit moment met volle kracht aan het werk om de club toegankelijk te maken en wachten nog even tot we duidelijkheid hebben over hoe lang het duurt…

Kan ik mijn abonnement bevriezen tot jullie weer volledig open zijn?

We zijn op dit moment met volle kracht aan het werk om de club weer volledig toegankelijk te maken en wachten nog even tot we duidelijkheid hebben over hoe lang…

Ik kan wegens medische gronden de trap niet belopen. Ik kan nu niet komen sporten. Wat nu?

Je kunt de club betreden via de ‘oude’ ingang. Dat is de ingang met de trap aan de weg. Eenmaal binnen loop je de trap op, en bovenaan de trap…

Ik ben lid geworden voor de sauna. Die kan ik nu niet gebruiken. Wat nu?

We zijn op dit moment met volle kracht aan het werk om de club toegankelijk te maken en wachten nog even tot we duidelijkheid hebben over hoe lang het duurt…

Ik ben lid geworden voor de spinninglessen. Die bieden jullie nu niet aan. Wat kan ik nu doen?

Het actuele groepslesrooster staat in de MyLife Fitness app en er kan gereserveerd worden. In principe hanteren we zoveel mogelijk het originele rooster. We hebben nieuwe BodyPump-sets (de Smartbars van…

Ik ben lid geworden voor de boxfit lessen. Die bieden jullie nu niet aan. Wat kan ik nu doen?

Het actuele groepslesrooster staat in de MyLife Fitness app en er kan gereserveerd worden. In principe hanteren we zoveel mogelijk het originele rooster. De uitzonderingen in het groepslesrooster zijn spinning…